Subject: FW: Ameerikanurga liiklusuuring ja sademeveekraavid
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 08:29:24 +0200

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 11:07 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Ameerikanurga liiklusuuring ja sademeveekraavid

Tere

Saadame Teile tutvumiseks ja seisukoha kujundamiseks Transpordiameti 
3.04.2024 kirjas nr 7.1-2/24/4437-3 toodud Ameerikanurga DP 
projekteerimistingimuste eelnõu märkustega p. 5 (liikluskorraldus) kooskõlas 
tellitud liiklusuuringu, samuti p. 7 (sademeveelahendus) osas kraavide 
paiknemise võimaliku lahenduse (palun vt manuses).

Andke palun esimesel võimalusel tagasisidet.

Lugupidamisega

Gerd Krieger | Juhataja

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
+372 5065 002

OÜ Orbital Tallinn | Hobujaama 4, Tallinn 10151

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirjas 
nimetatud saajale.

Teile ekslikult saadetud e-kirja palume kustutada ning teavitada selle 
saatjat.

This message contains confidential information and is intended only for the 
recipient named.

If you received this message by mistake, please delete it and notify the 
sender.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

On 1. Jul 2024, at 18:11, Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Edastan liiklusuuringu koostamiseks uurimistöö „Liiklusuuringu juhendid ja 
baasprognoosi ja koostamine“   <https://transpordiamet.ee/uuringud> 
https://transpordiamet.ee/uuringud, mis on aluseks riigiteedel 
liiklusuuringu koostamiseks.

Allpool ka näidis riigiteede tehnilise kirjelduse väljavõttest :

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Krista Einama
Sent: Friday, May 31, 2024 3:01 PM
To: Marek Lind < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Elle Tamm < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Laur Kõiv 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Ameerikanurga arendaja palub esimesel võimalusel Teamsi 
nõupidamise aega

Tere,

Ameerikanurga arendajaga kohtumine jääb 24. nädalasse, broneerin 2 aega ära 
ja ootan tagasisidet.

Tänades, Krista

From: Krista Einama
Sent: Thursday, May 30, 2024 1:32 PM
To: Marek Lind < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Elle Tamm < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Laur Kõiv 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: FW: Ameerikanurga arendaja palub esimesel võimalusel Teamsi 
nõupidamise aega

Tere,

Mis päev järgmisel nädalal sobiks koosolekuks?

Arendaja soovis kindlasti ka Elle Tamme. 😊

Palun andke märku.

Tänades, Krista

From: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 3:48 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Laur Kõiv < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Marek 
Lind < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Elle Tamm < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Tiit Harjak < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ameerikanurga arendaja palub esimesel võimalusel Teamsi nõupidamise 
aega

Tere

Gerd Krieger, Ameerikanurga arendaja palub esimesel võimalusel ca 1 tunnist 
Teamsi nõupidamise aega. Kuna teemad tõusetuvad eelkõige manuses olevast 
Krista kirjast, palun Krista määra puhkuselt tulles sobiv aeg nõupidamiseks. 
Kuna ma ei tea, kas ja kuipalju saavad need olema tehnovõrkude üksuse 
teemad, lisasin kirja saajateks ka Lauri ja Tiidu.

Teemad, millele Gerd Krieger viitas telefonivestluses:

1.	Sademevee juhtimine riigitee kraavidesse; nende maal asuvad riigitee? 
kraavid. Kas riigitee koosseisu kuuluvatesse teekraavidesse sademevete 
ärajuhtimise keeld on absoluutne?
2.	Liiklusuuringu maht.
3.	Tunneliga seonduv – kuidas vältida tunneliga ühenduse kaudu 
transiitliiklust.
4.	Ameerikanurga tee ja Õlleköögi tee ristumiskoha ühildamine – võimalik 
asukoht.

Lisaks tõstatan uuesti Ameerikanurga suuremahulise lepingu teema, võimalused 
sellega edasiminekuks.